Online communicatie


Het oriëntatieproces van uw doelgroep vindt voor een groot deel online plaats. Veel van onze relaties hebben deze vragen:

  • Wie is mijn online doelgroep?
  • Waar bevindt deze online doelgroep zich?
  • Wat zijn de doelstellingen?
  • Welke online kanalen zet ik in?
  • Met welke online communicatieboodschappen bereik ik de doelgroep?
  • Hoe zorg ik voor structuur in mijn online activiteiten?

Wij helpen u graag om een antwoord op deze vragen te vinden.

 

Onze dienstverlening valt onder te verdelen in de volgende drie onderdelen:

Online adverteren


Welk platform u gebruikt om online te adverteren is afhankelijk van uw doelgroep. Simpele vraag: waar bevindt uw doelgroep zich? Wij kunnen u hiermee helpen.

Websites


Voordat u begint met SEO-optimalisatie, Google AdWords of uw doelgroep structureel overlaadt met advertenties, is het verstandig om eens kritisch naar uw website te kijken.

Social media


Driekwart van de internetgebruikers is actief op één of meerdere social mediakanalen en de jongste generatie internetgebruikers stuurt meer berichten via Facebook, Twitter en LinkedIn dan via e-mail. Dit maakt social media niet meer weg te denken als online communicatiemiddel.

Gerelateerde blogs