Online adverteren


Op dit moment adverteer je bijvoorbeeld via Google Search, gebruik je Facebook voor speciale acties en adverteer je via LinkedIN om vacatures weg te zetten, maar eigenlijk weet je niet of dit op de juiste manier gaat? Of ben je nog niet gestart met online adverteren? Van Diemen Communicatiemakelaars kan je hier goed bij helpen. Jouw bestaande online campagne nemen we onder de loep en passen we aan waar nodig, zodat je jouw doelgroep weet te bereiken.

Een nieuwe campagne ontwikkelen kan ook. Samen analyseren we de markt en kijken we waar jouw doelgroep actief is. Aan de hand hiervan kiezen we de juiste online tools zodat we een optimaal bereik hebben. Met onze analysetools houden we alle statistieken bij en optimaliseren we campagnes zodat je de meeste conversies behaalt.

Vier redenen waarom online adverteren werkt:

  • Het bereik is eindeloos. 95% van de populatie is online actief;
  • Specifieke targeting van de doelgroep is mogelijk;
  • Alles is te meten (bijvoorbeeld met Google Analytics);
  • Met onze persoonlijke aanpak is succes verzekerd.

Onze dienstverlening:

Gratis kennissessie online adverteren


Wij vertellen u graag wat er allemaal te halen valt in de wereld van online adverteren. En dat is veel. En dat doen we voor niets. Waarom? Onbekend maakt onbemind.

Google AdWords


U zou graag door de ‘actieve zoeker’ worden gevonden via Google.

Google display


Adverteren met banners op websites die door uw doelgroep bekeken worden?

Google Shopping


U producten aanbieden via Google Shopping.

Arbeidsmarkt


U wilt zo snel mogelijk uw vacature(s) invullen met de juiste kandidaat en zonder onnodig te adverteren.

YouTube adverteren


Adverteren met film neemt een steeds grotere plaats in.

Facebook adverteren


Een enorm bereik genereren met een beperkt budget.

LinkedIn Adverteren


LinkedIN adverteren om uw zakelijke doelgroep te bereiken.

Bannering


Meer beeld meegeven aan uw online advertentie op websites van anderen.

Retargeting


Uw doelgroep verschillende keren kennis laten maken met dezelfde advertentie.

A/B testen


Testen welke campagne het beste werkt.